Nyár eleji rózsametszés
2016. június 01. írta: Norca Jewellery

Nyár eleji rózsametszés

rozsak5.JPG

Ezüstözött, bronz és fekete színű rózsa is készült mostanában. 

rozsak01.JPG

A fekete és a bronz aprócskák, teljesen egyformák. Az ezüstöt meg már láttátok. rozsak2.JPG

A méret azért egyre kisebb, mert egyre finomodik a technika. Erre pedig azért van szükség, mert már megrendeltem az aranyozott drótot a következő projekthez, azt pedig csínján kell metszenem, különben rámegy a gatyám is a rózsabokraimra. 

rozsak4.JPG

Ahogy a kezembe fogtam az egyforma drótrózsákat, beugrott gyerekkoromból, honnan eredhet ez a rózsaüzlet ötlet. Az évi szokásos rally versenyünkre készültünk a szüleimmel, Csesznekre. Imádtam ott lenni. Előző nap szó nélkül dolgoztam a szobámban. Reggel aztán, mielőtt indultunk, apu kezébe nyomtam egy mappát, hogy na ezt fogjuk eladni a versenyen, és veszünk belőle egy csomó vattacukrot. Apu kinyitotta és vagy száz tökegyforma rajzot talált benne: barna színes ceruzával házikó, mellette egy nagy virág. Ennyi. Két vonallal. A szüleim jót nevettek a tömeggyártásra épülő, kevés energiabefektetéssel nyereségmaximalizálást biztosító fejlesztésemen. Kaptam vattacukrot, bár az árusítás elmaradt. 

rozsak3.JPG

A rózsáim sokkal jobb minőségűek, mint a rajzaim, becs szó, de a vattacukrot még mindig szeretem. Szerintem hamarosan kipróbálom a Norcát az Etsy-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerjaras.blog.hu/api/trackback/id/tr428766584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása