Így szökik be a kavics a lakásba
2014. július 22. írta: Norca Jewellery

Így szökik be a kavics a lakásba

Régen jelentkeztem már - kevés időm volt a Norcára, de az ötleteim nem fogyatkoznak. Csodálatos lakásba költöztünk, ami annyira inspiratív, hogy nehéz visszafogni magam. Ha nem tennék így, egész álló nap csak ragasztanék, farigcsálnék, hajlítgatnék, lakkoznék és gravíroznék. (Hjajjj, de jó lenne!) De erős vagyok, így a kavics alátét mellé még csak egy faliórát készítettem, aminek a mutatóit is magam faragtam és políroztam fából.

munkaban_kesz.jpg

De persze amint beköltöztünk, a fürdőszobai tükröt - aminek kezd lepattogni a széle - is körberagasztottam kavicsokkal. Szépen lassan beszökik a kavics mint motívum a lakásba, ami nagyon szépen illik a sok fához és az óriási nyílászárókhoz. Vannak még terveim kavicson kívül is persze, de csak szépen sorjában.

keszul_ora.jpg

A lényeg, hogy ami elkészült, a konyha és a nappali közötti falat díszíti, és így néz ki:

ora_blogra_keret_nelkul.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerjaras.blog.hu/api/trackback/id/tr806531417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása